Kat von D shade+ light eye, eye contour palette.

Finns inte på kartan att jag låter bli att gå in på Sephora när jag är runt Malmö någonstans.
Ville ha något bra att måla ögonbryn med, men kom ut med denna i stället, fast nu ljuger jag lite. Åkte nöjd hem mot Genarp och sittandes i bilen då dom andra sprang in på det lokala Ica, så öppnade jag paletten och till min fasa så var det ju shade +light contour paletten.
Då har jag och säljaren pratat i minst 10 minuter ( kan varit 20 min hehe) och hon såg på då jag tog den för att gå och betala. Inte tänkte väl jag att dom låg brevid varandra eller att den ens fanns, denna...jaja vi fick ta dom milen extra då vi for hem på Söndagen. Fick en ynka tattoo liner till som plåster. Som jag inte ämnar nyttja, men ändå.




Den är inte ett dugg eko eller med naturligt innehåll, men den är såå vacker. Testade den igår och den är kanonbra.

Kommentarer

Populära inlägg