Depend 509 och första semester veckan.

Knalligt rosa i 2 lager, målad i semesterns första dagar och idag när jag skriver detta är det första "vanliga" dagen igen. Sjukt vad fort 4 veckor semester går.
Idag när ändå allt är lite deppigt, så funderar jag på om jag ska sluta skriva i bloggen. Jag skriver ju mest för att dokumentera mina lack mm för min skull och ibland har jag tänkt avancera den, men inte kommit dit och nu känns det inte så viktigt längre.
Om det nu skulle vara någon som faktiskt kollar in här, så ser jag ju bara ett fotspår och fattar ju att det jag skriver inte är nåt att läsa.
(För jag skriver ju inget längre)
Så kanske är min deadline om 12 lack, för då tror jag att jag äger 500 st och då kanske det är dags att lägga ner.
Som en vän sa igår, 500 är orimligt många:)





Kommentarer

Populära inlägg