Lite från Lookfantastic.

Jag var sugen på att testa några borstar från Morphe, men dom jag ville ha till ansiktet var slut, så det blev bara 2 stycken till ögonskugga. Den svarta MB23, 67 kr och M441, 85 kr.
Ville egentligen ha Jeffree stars kit med borstar men dom var också slut. Alltså jag måste sluta kolla på Youtube, jag vill ha så mycket.
Sedan har jag velat testa retinol rätt länge, men är lite feg och vill inte ha vare sig för starkt att starta med eller med dåliga ingredienser. Det slutade med att jag köpte dessa 2 från The Ordinary och jag tänker börja med den på 0,5%, den andra får stå i kylen tills den ska användas. Tror dom kostade lite under 100-lappen.
Och sedan har jag aldrig testat något från Bourjois, så det blev ett matt läppstift i glossformat. Ska sitta som berget upp till 16 timmar. 76 kr.
Återkommer om någon vecka med slutresultat på borstar och läppstift.

Kommentarer

Populära inlägg